Bio!

New moon!

Japp, va på bio och såg den! Emil bjöd ut mig. Inte nog med att han bjuder mig på bio (som är ganska gay) Så lyssnar killen på Lasse-Stefans i bilen!
När vi sitter och väntar på att filmen ska börja så sitter vi och spelar ett pingpong spel på hanns nya HTC mobil, och det var ju inte det lättaste. Så jag förlorar & får GAMEOVER så jag säger högt NEJ, samtidigt så kommer det en tjej och ska sätta sig breved mig så hon säger JO! Så hon trodde att jag sa nej sätt dig inte här.
Det var ju lite pinsamt! Men jag fick ju stammande förklara att det inte var för hennes skull jag sa nej!
Filmen var fruktansvärt seg, hände inget större den första timman så vi satt och väntade ut tiden den sista timmen. 

Så 1 stekspade av 5 möjlig får den!

//Uddén

Kommentarer
Postat av: emma

Hejjj!



Jag har en tävling och undrar om du vill vara med?

Den börjar den 2 Januari 2010 och avslutas 11

Januari 2010. Skulle vara jätte kul om du är med.

Om du inte har lust att vara med så undrar jag om du vill

säga till några av dina läsare att jag har en tävling och

om dom kanske vill vara med. Du har en jätte fin blogg

tycker jag. Ha en bara dag / emma (=

2009-12-28 @ 17:34:22
URL: http://baraea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0