Det blev en blogg!

Japp, det blev en blogg!
;>Är så jävla kass på att fixa med design bara!
Är det någon som är bra på det så säg till.
Det har varit en hel vild julhelg, som har slutat med ett bitmärke på högra bröstkorgen, ett ganska saftigt blåöga och en kanske inte så oväntad ångest!
Men så är livet, det kostar att ligga på topp!
Tänkte kasta upp lite bilder ifrån helgen som har varit grymt rolig.
Micke
Micke kom upp med bingolotter dagen innan jul!
Folk!
Förfest hos Emma (David´s syrra)
Harrys
Jag och David någonstans i dimman!
Alltså innan blåögat och den halvt uppätna bröstkorgen!
Vad som har hänt!
  1. Spelat Bingo (utan någon vinst)
  2. David har hittat sin Wife
  3. Fått ett blåöga
  4. Blivit biten av en Neger av något slag
  5. Förtärt alkohol
  6. Vaknat av att jag kramar om David (får be han att lägga sig i sin säng)
  7. Varit på efterfest där det har kastats flaskor och dragits i hår!
Sen så har det ju hänt massa mer saker, men jag kan inte komma på något nu direkt! Satan vad segt det var att ladda upp bilder då!? Måste ju gå att ladda upp mer än en???
haha
Ögat!

haha
Bröstkorgen!
//Uddén

Kommentarer
Postat av: Tirre

Ja, du pojk!

Bravader som alltid när det gäller dig...

Tyckte det stod vit julhelg men jag blev väldigt chockad... fick ta på mig glasögenen så stod det vild ja... Det stämde bättre!

Välkommen till din nästa drog "bloggmissbruket"... :-)

Nej, nu är det dags att krama kudden! (om det blir lugnt på jobbet vil säga.. )

sleep well!

2009-12-27 @ 22:07:11
URL: http://theresethorin.bloggsida.se
Postat av: Översten Christiansen

tycket faktiskt att bettet ser mer asiatiskt ut....

2009-12-28 @ 11:43:09
Postat av: Johan

haha en ny tatuering ;).. ascoolt ju

2009-12-28 @ 21:07:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0